7 Temmuz 2012 Cumartesi

kızartmanın püf noktası!

az önce kızartma yaparken yer gök yağ olunca ufak bi araştırma yaptım.
"Tavadaki yağın kızartma yaparken sıçramaması için yağa az miktarda tuz veya un ilave etmek gerektiğini belki hepimiz biliriz.Ancak yağın sıçramaması için daha kolay bir usul de vardır.Yağı tavaya koyun,kızdırdıktan sonra içine bir dilim ekmeğin kenarını koyun.Yağın kızartma yaparken hiç sıçramadığını ve ocağın ve elbiselerinizin lekelenmediğini göreceksiniz."

tavadaki yağa tuz veya un ilave etmeyen dünyadaki tek insan benim sanırım. siz de olmayın diye paylaşmak istedim.
hatta daha kolay usulü de bilin istedim, yağı kızdırdıktan sonra içine bir dilim ekmeğin kenarını koyun!

şimdi de ocaktaki, duvardaki, hatta pencere ve buzdolabı üzerindeki yağ lekeleri nasıl çıkacak onu araştırıyorum.
sonucu bildiririm dostlar...
sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...