13 Aralık 2012 Perşembe

börekler açarım sana

bu börek mevzusu zor işmiş, ben bunu anladım...
internette börek yapmak için arayın, sanırsınız ki dünyanın en kolay şeyi börek yapmak. ama yok öyle bişey a dostlar...
bunlar olmadı arkadaş...
bu bloğun ilk yazısıdır "acemi böreği", bloğu açma sebeplerimdendir... ama o zaman da başaramamıştım ki ben, sanmıştım ki zamanla düzelecek, muhteşem börekler yapıyo olucam...

yakın zamanda 2 börek deneyimim oldu. ilkinde her sabah pastaneden aldığım minik patatesli sigara böreği gibi böreklerden gaza geldim. dedim ki ohoooo her sabah pastaneden alcaama kendim yaparım ben bunu, evden çıkmadan da hop ısıtırım mis gibi, her sabah evimde kendi böreğimle yaparım kahvaltımı... yanına da son keşfim hoşafı yapayım dedim. hoşafın tadı pek tutmadı gerçi, biraz tatsızdı. hele ki bi hafta önce anacığım gelip misler gibi dünyanın en kolay şeyiymiş gibi göz kararı nefis bi hoşaf yaptıktan sonra benimki şekerlimsi su gibi bişey olmuştu...



neyse konudan sapmayalım, konumuz börek... internette araştırıp taraştırıp elimdeki yufkayı 8'e bölüp bi güzel tepsiye dizdim börecikleri. tarif veremiyorum çünkü unuttum hakkaten nasıl yaptığımı... sonuçta olmadı... hiç yenmicek gibi değildi tabi ki, ama o pastanedekiler gibi de değildi hani...

geçen hafta bi daha gaza geldim...bu sefer normal tepsi böreği yapayım dedim... gene börek yazıp yüzbin farklı tarifle karşılaştım, en mantıklı gibi görünenleri kombolayıp böreğimi tepsiye dizdim... fırına verdim...
gene olmadı gene olmadı... üstü katır kutur arkadaş, olmuyor olmuyor! bende börek yapma geni mi yok nedir anlamadım ki...

kendim için bişey istiyosam namerdim ya, bu benim oğlan yarın öbürgün ne yeteneksiz bi anam varmış dicek ondan korkuyorum... öyle gerçi ama olsun, insan evladına bi börek yapamaz mı ya... bi kere üniversitedeyken yapmıştım da ne güzel olmuştu halbüse, gül böreği gibiydi, üstüne sarmısaklı yoğurt döküp yediydik falan... ama yıllar geçti, hiç hatırlamıyorum ki napmıştım nasıl yapmıştım...

azimliyim ama ben bu börek işini çözücem... hazır olun, çok yakında muhteşem börek tariflerimle burda olucam... varsa bildiğiniz püf noktaları, bi yorum yapıverin alta..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...