23 Mayıs 2010 Pazar

tembel işi patatesi

bu siteyi açtım, yemek yapmaz oldum. yaptıkça da dönüp dolaşıp aynı şeyleri yapıp duruyorum. o yüzden hiç güncel tarifim yok. ama siteyi boşlamak da olmaz, ne kalır acemi ustanın acemiliği..

bugün de atıştırmak için internette tarif araştırayım dedim. elimdeki malzemeler patates, süt ve kaşar. bir sürü tarif çıktı ama en iyisi kendi yaptığındır diyerek geçtim mutfağa.

malzemeler kısıtlı, ne yapsam nasıl yapsam derken, patatesleri haşlamaya karar verdim. patatesler haşlanırken kaşarı rendeleyerek küçük güveç kabına doldurdum. patatesler haşlanınca aynı kapta sütle karıştırarak ezdim. en üste gene kaşar rendeleyerek bu sefer 200 derecelik fırına attım. 15 dakika sonra üstündeki kaşarlar çıtır çıtır kızarmış bir muhteşemus versiyonu vardı midemde :)

patates her daim yenebilecek çok pratik bir yemek. hem çabuk pişiyor, hem de lezzetli. ama bu son basit tarifim olsun, söz bundan sonra daha komplike yemek tarifleri çıkacak bu sitede karşınıza.

ama yine de patatesten vazgeçmem :)

1 yorum:

  1. sevgili acemi usta,tarifinizi denedim gerçekten çok yararlı acemilikleriniz var teşekkür ederim. paylaşıma devam lütfen... boşlamayalım siteyi .... sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...