23 Mayıs 2010 Pazar

acemi bakıcı: bübe

acemiliklerimiz sadece yemek değil, baştan uyarmıştım :)

geçen hafta rüyamda çok sevdiğim bir arkadaşımın 20 aylık bıdık oğlunu gördüm. çok da özlemişim keratayı, ertesi gün atladım gittim onlara.

içeri girdiğimde bıdık televizyon izliyordu, beni pek sallamadı. biz de arkadaşımla biraz sohbet edelim dedik. ne olduysa ondan sonra oldu. bıdık, sen onun değil benim arkadaşımsın diyerek bana el koydu! biz de başladık oyun oynamaya. bu arada bıdıkla isimlerimiz çok yakın, bir harf oynuyor sadece. o yüzden benim adımı redderek "bübe" demeyi tercih ediyor kendileri :) her şey güzel, hoş, basket oynuyoruz, resim çiziyoruz, hopluyoruz, zıplıyoruz. ama bu arada anneyi sürekli saf dışı bırakıyoruz. biz anneyle sohbet etmeye çalıştıkça, bıdık beni tutup başka yere götürüyor, o derece.



anne baktı biz iyi anlaştık, ben bir dışarı çıkayım dedi. tamam dedik, hatta anneyi kapıya kadar götürdük, arkasından el sallayıp bir güzel kapıyı kapattık bıdıkla. ben bir an kaldım, yıllar olmuş çocuk bakmayalı, en son evde yalnız kaldığım ufaklık şimdi liseyi bitiriyor. eyvah dedim, şimdi ağlarsa ya da bir şey isterse de ben anlamazsam...

ama hiç de öyle olmadı. önce yatak odasına koşup bir güzel sevinç çığlıkları attık, yatağa çıkıp zıpladık. evde "bübe" çığlıkları atarak koşturduk. su içtik, araba sürdük, koridorda gene koştuk, gene zıpladık. gayet eğlenceli bir yarım saatin ardından anne geri geldi. o da şaşkın, sanırım bıdığın ilk büyük kankası benim :)

uzun lafın kısası, çocuk bakma konusunda o kadar da acemi olmadığımı farkettim. siz de gerçekten onunla eğleniyorsanız, o zaten bunu farkediyor.

bunu da tariflendirmek isterim:

1. çocuğunuz varsa işiniz kolay. yoksa hemen taze anne bir arkadaş buluyorsunuz.

2. arkadaşınızı ziyarete gittiğinizde bıdığı ısırıp öpüp mıncıklıyorsunuz.

3. annesinin işi varsa size hayati noktaları söyletip (dü derse susamıştır gibi) dışarı gönderiyorsunuz.

4. evde yalnız kaldığınız bıdıkla kimseyle eğlenemediğiniz kadar eğleniyorsunuz. dü derse suyunu verip karşısında limon yiyebilirsiniz, sizin suratınızla çok eğleniyor :)


itinayla çocuk bakarım, kanka olurum, onlarla bübe bübe diyerek hoplayıp zıplarım :) ama söz veremem, fırsat buldukça göbeklerini ve popolarını ısırabilirim.

bübe'nin notu: aşağıdaki benim kankam olur, bu da onun sitesidir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...