9 Mayıs 2015 Cumartesi

mutluluğun formülü keki

size şu an mutluluğun formülünü veriyorum, hazır mısınız?

aşağıda tarifini vereceğim keki yapın, pişman olmayacaksınız!

bu tarifi çok sevdiğim bi arkadaşım vermişti, o yüzden kod adı olarak "yasemin keki" diyoruz kendilerine :) önce pek sallamadım. sonra hadi bi yapiyim yeaaa dedim, ne de olsa çok pratik, ben bile yaparım yani :) şu an o kek olmadan yaşayamaz hale geldim :)

malzemeler:
3 yumurta
1,5 su bardağı şeker
1 paket kabartma tozu,
1 paket vanilya
1 paket krema
2 su bardağı un

önce her klasik kekte olduğu gibi yumurtalar ve şekeri güzeeelce çırpıyoruz.
sonra kremayı, vanilyayı ve kabartma tozunu ekleyip biraz daha çırpıyoruz. sonra da unu ekleyip çırpıyoruz. hep çırpıyoruz :)

fırını 170 derecede alt üst ısıtıyoruz. ısınınca kek kalıbına döktüğümüz kekimizi fırına verip 25-30 dk pişiriyoruz.

çıktığında soğumasını bile beklemeden bi kalıp keki oturup tek başımıza yiyoruz!

böyle bi kek olamaz, yapın, asla pişman olmiycaksınız :)

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...