5 Mart 2015 Perşembe

oscarlık salata: yoğurtlu cevizli kereviz salatası

Bebeye sebze de yedireyim bari diye gidip pazardan kereviz aldım. Ona birazını pişirip yedirdim. Ama dolapta hala bi dünya kereviz var.. Ben de günlerdir düşünüyorum, yahu bu kerevizin çok lezzetli bişeyi vardı neydi neydi...

Bu akşam beynimde şimşekler çaktı. Sağolsun Cero öğretmisti be bunu bana, nasıl unutmuşum :) hemen ufak bi araştırmayla kalan kerevizleri nasıl tüketirim buldum: tabiki de yoğurtlu cevizli kereviz salatası..!!

Malzemeler:
Kereviz
3 kaşık yoğurt
1 kaşık mayonez
1-2 diş sarımsak
Ceviz

Önce yoğurt, mayonez, dövülmüş sarımsak ve biraz tuzu bir güzel karıştırıyoruz. Sonra kerevizi bi güzel rendeliyoruz. Üstüne de cevizleri koyduk mu... Offff offf..

Afiyet olsun, ben kalan kerevizi de yemeye gidiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...