29 Kasım 2011 Salı

"leyla ile mecnun" güzellemesi

dikkat! lütfen bu yazıyı aşağıdaki şarkı eşliğinde okuyun! 
(ya da önce klibi izleyin, kafanızda bu şarkı dönüp dururken devam edin yazıya.. okuyan sizsiniz, siz karar verin arkadaş..)



evet, bu blogda acemilikleri yazıyorum ama acemi olmadığım bir konu varsa o da "dizi izleyiciliği"... orta halli her vatandaş gibi benim de en büyük eğlencem televizyon dizileri...

ve geçen sezon hayatımıza giren bir dizi, "leyla ile mecnun".. hemen her izleyicisi gibi ben de biraz geç keşfettim bu diziyi. ama geç olsun güç olmasın. internetten ve tekrarlardan açığımızı kapattık çok şükür..


hastasıyız ismail abi!
bu dizinin ayrı bi kafası var evet, izleyen ya seviyor, ya da hiçbir şey anlamıyor. ben seven gruptayım. seven, kahkaha atan, millete "tuvalet terliği!" diye küfreden gruptayım. izlemeyen bilmez o "tuvalet terliği!"nin içerdiği derin anlamları.. böyle pisss, böyle kenarı kopmuşşş...


böyle işleri çocuklarıma da izletmek isterim ben. onlar da arkadaşlarına "tuvalet terliği!" diye küfretsin isterim.
gece gece bana bu yazıyı yazdıransa dizinin yayınlanan son bölümüdür. son bölümünün son sahnesidir daha doğrusu. bunca zamandır atılan kahkahaların boğazda düğümlenmesidir o "mecnun" diye atan kalp. gözden süzülen yaştır "leyla ile mecnun"..

helal olsundur. yazana, çekene, oynayana, emek veren herkese helal olsundur!

o zaman yazıyı eski bölümlerden bir sahneyle kapatalım, mendillerinizi hazırlayın! şu sahneyi izleyip gülmekten ağlamayan izlemesin bu diziyi arkadaş!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...