2 Aralık 2011 Cuma

ofsayt nedir, nasıl pişirilir?

hayır başlık sizi yanıltmasın, ben ofsayt nedir biliyorum! hem de kolay öğrenenlerdenim. ama hala ofsaytla ilgili kafamı kurcalayan sorular olabiliyor. ama nedense bu sorular hep maç izlerken aklıma takılıyor. yanlış zamanlama insanıyım.

stadda maç izleme acemisiyim bi de. iki maç izledim stada gidip, onlarda da tezahürat coşkunluğuna kapılıp maçtan koptum, ne diyoruz nasıl bağırıyoruz anlayayım diye maçları izleyemedim. evde izlerken de kalp krizi geçiririm genelde. heyecanlı bir spor sonuçta. en güzeli bence skoru köşede yazan kanalda dizi izlemek. aa gol olmuş, aa yeniyoruz, aa gol yedik demek. oh mis, ne kalp krizlik durum var, ne de tezahüratı yanlış mı söyledim stresi yaşamak. sonuçta futbolu sevsem de sonuçta kadınım yani.


bu yazıyı da tel aviv-beşiktaş maçını izlerken yazıyorum. yenerken beraberliğe gelen maçtan koptum. beşiktaş benim için kalp krizi demek. hele ki 3 kasımdaki d. kiev maçının son dakikalarında bir karambol vardı ki, o efsanevi anı televizyon karşısında izleyen şanslı kesimdeyim. ilerde çocuklarım olursa o sahneyi anlatacak anılara sahibim “evladım, o günü hiç unutmam, pozisyon bittiğinde kendimi halıda yuvarlanır bulmuştum. o gün kalp krizi geçirmedim ya, daha da bana bişey olmaz çocuğum, korkma”

ve 3. gol… beşiktaş bunu hep yapıyor! gene bir kalp krizinin eşiğinden döndüm. son golde çığlık attım zıpladım, bilsem parende de atacaktım da.. neyse..

ofsaytı biliyorum ama. tebrikler beşiktaş!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...