25 Aralık 2011 Pazar

sizin kitabınız var mı?

yeni yıla sadece 6 gün kaldı.. haftaya bugün yepyeni bi yılın ilk gününde olucaz.

yeni yıl yaklaştıkça, yaklaşık bir aydır reklamlarda, haberlerde hep aynı baskıya maruz kalıyoruz: yılbaşında sevdiklerimize ne hediye alacağız?

acemi usta olarak yılbaşında hediye alma verme fikri bana mantıksız geliyo. insan sevdiklerine bir şeyler hediye etmek için özel günleri beklememeli. hediye, içinden geldiğinde verildiğinde/alındığında samimi geliyo bana.

ama sizinle paylaşmak istediğim özel bir hediye var. eğer ki yılbaşında sevdiğinize/sevdiklerinize hediye almak istiyorsanız, ne alacağınızı bulamıyorsanız, bir fikir de acemi ustanızdan olsun isterim. bahsedeceğim hediye: sevgili kitabı...

ben bu siteyi tesadüfen gördüm. bir sitede reklamı vardı. reklam sevimli geldi, tıkladım, site de aynı reklam gibi gayet sevimliydi. fikir de oldukça yaratıcı. sevdiklerinize özel günlerinizde, doğum günlerinde, yıl dönümlerinizde hediye edebileceğiniz özel bir kitap hazırlayabiliyorsunuz.
kitap hazırlamak da oldukça kolay, zaten yönlendirmeler oldukça açıklayıcı.

üstelik sevdiklerinize derken sadece aklınıza sevgiliniz gelmesin. bu kitabı sizin için özel olan herkes için hazırlayabilirsiniz.


ben de siteyi ilk gördüğümde aklıma ilk gelen sevgilime bir kitap hazırlamaktı. ama bu yaz evlenen çok yakın iki arkadaşıma kitap hazırlamaya karar verdim. uzun zamandır tanıyorum onları, ilişkilerinin anbean tanıklarından biriyim. o yüzden hazırlarken çok keyif aldığım bir kitap oldu. 20 sayfalık bir "aşk hikayesi" hazırladım onlara. siparişi verdim.
kitabı onlara hediye ettiğimde çok duygulandılar. kitap da evlerinde baş köşede yerini aldı. her gelen misafre büyük bir keyifle gösteriyorlar. ben de klasik bir ev hediyesi alacağıma hayatları boyunca saklayabilecekleri böylesi eğlenceli bir hediye verdiğim için çok mutluyum açıkçası...

uzun lafın kısası, tavsiye ederim. üstelik kitap hazırlarken çok da keyifli vakit geçiriyorsunuz. bir göz atmanızda fayda var derim.

sevdiklerinize hediye almak için özel günleri beklemeyin. ama yepyeni umutlarla gelen bu yepyeni yılda sevdiklerinize bir sürpriz yapmak isterseniz de, "sevgili kitabı" aklınızın bir köşesinde olsun derim...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...